"Oudheidkamer IJsselstreek" heet nu "Wijhes Museum", maar ook dat is weer veranderd.

Vrijdag 2 september 2016 is de naam "Oudheidkamer" definitief uit Wijhe verdwenen. Daarvoor in de plaats is gekomen het "Wijhes Museum".

De heropening van het verenigingsgebouw van de Historische Vereniging Wijhe ging gepaard met een tentoonstelling over schoolfoto's. De bezoekers werden uitgenodigd om de klassefoto's van namen en jaartallen te voorzien.

In dit beeldverslag een impressie van de opening door wethouder Anton Bosch, het publiek en de aandachtige gezichten van de bezoekers.

Zoals elders op MSMD is te lezen, hebben we de lokatie Kerkstraat 34 inmiddels verlaten en is de vereniging, zonder museum, neergestreken aan het adres Langstraat 52 te Wijhe.

Trefwoorden:Wijhe, Wijhes Museum, Schoolfoto's, Opening
Periode:62/9021